VENDO MEDICACIÓN NUEVA PARA FIV- BARCELONA

Hola noies,

Escric aqui per explicar-vos el meu cas.
Tinc una nena de dos anys i cinc mesos, va ser una nena molt buscada, que va néixer mitjançant una FIV després d’anys buscant sense quedar embarassada.
Al gener de 2015 m’anava a fer una FIV a FIVclínic, havia comprat tota la medicació i estava esperant a tenir la regla per començar el tractament.
La meva sorpresa va ser que al veure que no em baixava la regla i no poder començar el tractament, em vaig fer una prova d’embaràs i va ser positiva.
Ara fa dos mesos que va néixer la meva segona filla.
Us preguntareu perquè escric aqui, doncs bé, em trobo que tinc guardada a la farmàcia tota la medicació que vaig comprar en el seu dia per a la meva FIV, no ha sortit mai de la farmàcia ja que la van demanar, la vaig pagar, però mai la vaig arribar a utilitzar.
Com jo ja no utilizare la medicación, i per l’experiència de la meva primera FIV se lo carísima que resulta comprar-la, vull vendre la meva medicació a algú que la necessiti.
La vendria molt més barata del que jo vaig pagar en el seu dia. Podríeu venir a recollir-la a la farmàcia amb mi perquè així no perdi la cadena de fred.
Si alguna està interessada, no dubteu a preguntar-me.